بارگزاری ، شکیبا باشید
فهرست
دكتر حسن محمودي

دكتر حسن محمودي

معرفی پزشکان مرکز آموزشی درمانی کودکان (مرحوم شفیع زاده) امیرکلا

 

جناب آقای دکتر حسن محمودی نشلی

آقای دکتر حسن محمودی در سال 1344 در بابل متولد شده و در سال 1386 موفق به اخذ درجه‏ی فوق تخصص در رشته‏ی بیماری‏های خون و سرطان کودکان از دانشگاه شهید بهشتی تهران و فلوشیب پیوند مغز استخوان از دانشگاه تهران شدند. ایشان از سال 1386 در این مرکز مشغول بکار شده و به بررسی و درمان کودکان مبتلا به بیماری‏های خون و سرطان کودکان، بیماران تالاسمی و پیوند مغز استخوان می پردازند.

ایشان با تلاش و سعی بی نظیر و درج مقالات متعدد در مجلات معتبر داخلی و خارجی و ارائه ی سخنرانی های متعدد در کنفرانس های داخلی و بین المللی در سال 1395 مفتخر به کسب درجه دانشیاری در گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی بابل شده اند.

برنامه‏ی ویزیت ایشان در درمانگاه بیمارستان کودکان امیرکلا روزهای شنبه و دوشنبه 6-3 عصر و چهارشنبه ها ساعات 12-10 صبح و 5-3 عصر بوده و نوبت دهی توسط سیستم تلفن گویا با شماره های 4-32342152-011 صورت می گیرد و همچنین برنامه درمانگاه ایشان در بخش پیوند مغز استخوان روزهای دوشنبه ساعت 12-10 صبح می باشد.

لازم بذکر است که ایشان رئیس بخش خون و سرطان بیمارستان کودکان امیرکلا و معاون امور آموزشی و پژوهشی گروه کودکان نیز می‏باشند.

جزئیات تماس

تلفن مستقیم
تلفن داخلی
فکس
پست الکترونیکی mahmoodi86@yahoo.com